MTS

Highlights:

  • Pokrytí evropského vozového parku z 97%
  • ISO 9001 od německého úřadu DEKRA
  • V roce 1993 nejrychleji se rozvíjející společnost v Itálii
  • 100% shodné s originálním dílem

Země původu výrobce + web výrobce:

Itálie; www.mtsspa.net

Produkty v nabídce Elit:

  • Výfukové tlumiče a trubky
  • Montážní materiál
  • Katalyzátory
  • Filtry pevných částic

OHÝBÁNÍ TRUBEK

Při ohýbání trubek je používána speciální technologie ohýbání s trnem uvnitř, kdy při ohybu nedochází ke zúžení trubky a hotová trubka má stejný průměr v celé její délce, což má za následek proudění plynů přesně takové, jaké konstruktéři daného modelu vozu složitými termodynamickými výpočty vyprojektovali. Jedině tak může mít vůz spotřebu paliva a výkon takový jako tomu bylo u nového vozu. Vnímavý čtenář jistě domyslí, že nějaký „ztracený kůň“ asi nikoho nezabije, ale případné zvýšení spotřeby byť o několik desetin litru na 100km již hraje v dlouhodobém horizontu zásadní roli. Rozdíl několik stokorun při pořízení čehokoliv řeší každý. Paradoxně vyhozené tisíce korun kvůli vyšší spotřebě již nikoho netrápí. Přemýšlejte o tom a schválně si všimněte u konkurenčních výrobků zúžení trubek v místě ohybu.

POVRCHOVÁ ÚPRAVA TRUBEK

Dále v souvislosti s trubkami nesmíme opomenout důležitý fakt týkající se tzv. švů trubek, které jsou v případě MTS pokryty vrstvou hliníku, a tudíž jsou lépe chráněny před korozí! Renomovaná konkurence jako Bosal a Walker to v aftermarketu neřeší.

SVAŘOVÁNÍ VÝFUKŮ

Velice důležitým stupněm při výrobě je svařování, kterému se v MTS náležitě pečlivě věnují. U našeho předchozího dodavatele jsme s ním nebyli vždy spokojeni. Svařování je zvláštní proces. Při jakékoliv kontrole kvality v jeho průběhu by testovaná část byla zničená, proto má MTS kvalifikovaný personál a v průběhu výroby jsou prováděny nepřímé kontroly, tak aby bylo možné udržet efektivitu a vysokou kvalitu výrobního procesu. Také proto má v MTS ruční svařování pouze 10% podíl, dalších 30% je svařováno automatem a až 60% je vařeno roboticky. Navíc svařování přírub je 100% roboticky. Ruční svařování je používáno v podstatě jen u nízkoobrátkových položek kvůli zachování vysoké flexibility výroby a také je používáno u některých velmi složitých svárů na těžko přístupných místech. Žádné sváry nejsou jako v případě některé konkurence maskovány vrstvou barvy, z technického hlediska zcela nesmyslné (po pár týdnech zde barva stejně sleze), která hlavně většinou pouze zakrývá vyhřátí materiálu v okolí sváru. Sváry v případě MTS jsou dělány v ochranné atmosféře a okolní materiál není zbytečně vyhříván! Tím pádem jsou daleko méně náchylné ke korozi!

PERTLOVÁNÍ

Dalším specifickým bodem je pertlování těl tlumičů. Většina konkurence používá na výrobu snazší a tím i levnější ploché pertly, které ovšem nedosahují technický kvalit kulatých pertlů využívaných právě u MTS. Kulaté pertly vykazují lepší pružnost při tepelném namáhání společně s lepší vzduchotěsností.
Na výrobu všech výfuků jsou použity ty nejkvalitnější certifikované suroviny jako pohliníkovaný plech o síle 0,6mm, který je dáván ve dvou vrstvách (dvojitá ochrana proti korozi), vnitřní přepážky o síle 1,5mm, koncová víčka 2mm a trubky o síle stěny 1,5mm. Vše toto společně zaručuje vynikající ochranu před korozí.

Kontaktujte nás

+420 271 022 222

Vyhledávač autoservisů

Vyhledá autoservisy ze sítě PARTNER ELIT nejblíže k zadané adrese.

eCat Elektronický katalog
Člen skupiny Rhiag Rhiag